Årsmöte för Danscentrum Norr 21 mars

Välkommen på årsmöte den 21 mars 13.00-15.00 på Klossen Ålidhem i Umeå som ligger på Ekonomistråket 6.

Om någon önskar inkomma med motioner så ber vi er att skicka in dem helst före den 6:e mars så att styrelsen och  att alla medlemmar har tid att sätta sig in i handlingarna. Man kan också presentera motioner på själva mötet, men med risk för att vi kan dra över tiden. Motioner skickas till rebecca.tornberg@gmail.com

Varje enskild och juridisk medlem som betalat medlemsavgift för 2015 har varsin röst, liksom även stödmedlemmar som är förtroendevalda i organisationen. Om du inte är medlem men vill bli det följ den här länken.

DCN's stadgar finner du här

Om du önskar att få kallelse med dagordning via mail och handlingar maila till danscentrumnorr@gmail.com. Kallelse med dagordning kan skickas direkt men handlingar skickas ut först den 7:e mars.

Det går bra att dyka upp spontant men anmäl er gärna till danscentrumnorr@gmail.com så vi vet hur mycket fika vi ska köpa.

Hoppas vi ses!